Kymmenen tuntia töissä and counting..hohhoijakkaata, vähän niinkuin väsyttäis, no onhan toi kellokin jo kohta 04. Osaa olla sieltä jostakin tää vuorotyöläisen elämä, kolmet bileet tiedossa ja luonnollisesti  mä oon kaikki kyseiset vloput töissä, prkl..Onhan näillä superpitkillä vuoroilla puolensa, mutta näin pidemmän päälle kyrsii, kun miten sattuu työvuorojaen takia kärsii vain harrastukset (mahdotonta) sosiaalinen elämä ja parisuhde..mitä jää jäljelle??Joskus ketuttaa niin rankasti. Valivali..Just tulin viikon vapailta töihin, motivaatio täysin jäissä...

On niin hiljaista, että helposti kuulis nuppineulan putoavan..Kai se on vaan pakko painaa. Ens yöstä saa sentään kohtuullisen korvauksen, siitä en marise yhtään. Pysyy vuokran antaja tyytyväisenä, niin ja mies, kun saa kannettua kortensa kekoon maksun suhteen.

Yöllä täällä sorvin ääressä alkaa helposti ahdistamaan, kun on näin kuoleman hiljaista. Ajatukset kiertää aika pientä kehää..samat asiat palaavat märehdintään uudestaan ja uudestaan. Mitättömyyksistä kasvaa mahdottomuuksia..Joskus suorastaan pelottaa koko hautausmaa vuoro, joten..;

Tapasin pari viikkoa sitten ihmisen menneisyydestäni ihan sattumalta, eikä tämä kyseinen narsistinen yksilö edusta millään lailla miellytävää ajanjaksoa...Ja jostain itsellenikin käsittämättömästä syystä jäin istuskelemaan ja nappailemaan oluita hänen kanssaan...lopputulemana vähintäänkin voimakas humala. Puoliakaan keskusteluista en muista. Minun aivoni reagoivat alkoholiin sillä hassunhauskalla tavalla, että kuvittelen koko maailman olevan pullollaan miellyttäviä, luotettavia ja ihania ihmisiä..Joskus jopa silloin, kun tiedostan vastapäätä istuvan ihmisen vieneen minut joskus lähelle sitä kuuluisaa yksinaruista keinua..

Mä oon vieläkin niin helvetin pettynyt itseeni, henkinen ruoska on viuhunut ja viuhuu..Miks musta pitää tulla sellainen apina kännisenä..miksi mä kaadaan sitä lientä kurkkuuni..Varsinkaan tämän kyseisen ihmisen läsnä ollessa., tiedän, että jokainen sanomani sana ja tekemäni teko väännetään ja käännetään täysin päinvastaiseksi, yleensä ja useimmiten kieroksi ja omaa egoa pönkittäväksi paskaksi. Kyseinen ihminen on täysin tietoinen siitä, että mulla lähtee suhteellisen helposti muisti.. Ja on käyttänyt sitä hyväkseen useamman kerran sepittämällä kaiken maailman tarinoita siitä mitä olen tehnyt tai sanonut. Kamalan panikoinnin kautta sitten on kuitenkin selvinnyt, ettei mikään niistä pitänyt paikkaansa...

Persoonallisuus häiriöisen ihmisen, kuten hänen, kanssaan on usein täysin mahdotonta tulla toimeen normi pohjalla. Ainakaan minun voimani siihen eivät riitä, eivät riittäneet ennen. Eivätkä riitä nytkään. Vaikka luonteeni mukaisesti toivoisinkin, että todellinen toista kunnioittava ystävyys olisi mahdollista hänen kanssaan, tiedän, että ennemmin tai myöhemmin minä kärsin, ja kovasti. Puolitoista vuotta pään hakkaamista seinään hänen kanssaan aikanaan oli lienee tarpeeksi.

Hän haluaisi keskustella kanssani selvinpäin menneistä, ensin myönnyin. Sitten kuitenkin peruin. Muistutin itseäni siitä, että hän käyttäisi minua aivan kuten aina...Jo se yksi ilta oli liikaa. Jo se, että kerroin joskus välittäneeni hänestä enemmän kuin mistään muusta oli liikaa.  Se että mä halasin sitä oli liikaa. Kaikki mikä liittyy häneen on liikaa. Mies tietää asian taustat, eikä voinut silloin uskoa korviaan, kun sanoin, että otetaan muutama olut ja puidaan välejä, kun ei ole ainakaan vuoteen puhuttu sanaakaan. Olispa repinyt tukasta kotiin. Istuttiin alkuun kaikki samassa pöydässä. Mies ja kaveri lähti kotiin ja mä uupoaapo jäin..

Voi luoja mikä itseinho, taas kun alkoi asiaa miettimään. No seuraavaankaan vuoteen en toivottavasti ihmiseen törmää, joillain on se manipuloinnin vähemmän jalompi taito, ja joillain taipumus alistua siihen. Noudatan jatkossakin taas ainoata toimivaa ja hyväksi koettua nevoa hänen suhteensa; Jos et kykene vastustamaan ja käsittelemään häntä, juokse äläkä katso ikinä taaksesi. Puistattaa. Olen luokattoman surkea tyttöystävä ja surkea ihminen joka tavalla juuri nyt. Tulis salama ja iskis..

Lähden kahville työkaverin kanssa piristymään..ja lasken sekunteja kotiin pääsyyn. Kai se tästä taas, kun saa unta palloon ja perspektiivit kohdalleen.