Se olis sitten taas "maanantai" mulla edessä, yöksi töihin..Kiinnostaa suunnilleen samanverran kuin kilo paskaa. Eilen oltiin jaffa hallilla huutamassa..no takkiin tuli, siitäkin huolimatta. Tunnelma oli hyvä kuitenkin. Jostain syystä olen aina pitänyt tuollaisesta joukko hurmos meiningistä, oltiin sitten festareilla, keikalla tai ihan missä tahansa vastaavassa. Mun on aina ollut vaikea käsittää ihmisiä, jotka maksavat itsensä kipeiksi lipusta johonkin tapahtumaan, ja tulevat sitten sinne seisomaan tumput suorana ja naama norsunvitulla?! Menee omatkin fiilikset..Hyvänä esimerkkinä tästä toiminee seuraava; oltiin vuosia sitten kavereitten kanssa nightwishin keikalla tavastialla, luonnollisesti heilutettiin tukkaa  ja laulettiin (öhöm..) mukana..niin eiköhän joku urpo katsonut tarpeelliseksi tulla mainitsemaan, että voisitteko olla vähän hiljempaa ja tönimättä, kun tuo häiritsee minun kuuntelemistani..??no ei voida...Tämä olisi mielestäni ollut täysin ymmärrettävää palautetta oopperassa, mutta tavastialla?! Tämä kyseinen henkilö oli varmasti yksi harvoista, tai peräti ainoa jäykistelijä paikalla..Ja olikin muuten helevetin hyvä keikka, sen muistaa varmasti lopun ikäänsä.

Eilisestä selvittiinkin taas vain parilla tuopillisella, hyvä minä! Siitä huolimatta onnistuin nukkumaan tänään pommiin bussista, joka olisi vienyt kummitytön luo..Koska niitä menee se yksi päivässä sopivin vaihdoin, täytynee yrittää uusiksi ensi viikolla..ketuttaa.

Aloitin eilen sadatta kertaa masennuslääkityksen..Keväällä pukkaa mulla aina fiilikset painumaan...Virallisestihan mä syön noita lääkkeitä koko ajan, todellisuudessa miten sattuu..Itsellenihän mä siinä vahinkoa teen, en vain tiedä mistä mahtaa johtua, että heti kun voin hiukkasenkin paremmin, jätän aina lääkkeet pois...

Nyt on lähdettävä metsästämään uutta kela korttia, kun sen hävitin parin viikon takaisella baari reissullani..aina häviää jotain..